Zgłoś Twoje dziecko do konkursu "Ruszaj z przedszkolakiem łamigłówek szlakiem"

Relacje

wybierz autora:
  • W ubiegły czwartek nasze przedszkole odwiedził Teatr Arlekin z przedstawieniem pt. „Zuzia w Zaczarowanej krainie”. Była to opowieść o dziewczynce, której mama musiała wrócić do pracy i postanowiła, że zapisze swoją córeczkę do przedszkola.
    Relacja 2018-09-16, 17:46 | autor: Aleksandra Topczyłko
  • W dniu dzisiejszym, po śniadaniu najpierw zabawy w pokoikach, na sali zabaw, następnie na dworze na placyku. Wcześniejszy obiad i wyruszyliśmy na wycieczkę do Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju. Podczas pobytu, dzieci zdobyły informacje na temat historii papieru oraz etapów
    Relacja 2018-06-22, 00:19 | autor: Angelika Czajka
  • Na zielonym przedszkolu czas szybko płynie, nim się obejrzeliśmy już minął trzeci dzień pobytu! Po śniadaniu, dzieci w swoich pokojach, rysowały listy dla swoich rodziców. Następnie udaliśmy się na wycieczkę, w celu zwiedzania okolicznej zieleni. Podążaliśmy
    Relacja 2018-06-21, 00:40 | autor: Angelika Czajka
  • Po porannej toalecie dzieci udały się na krótką gimnastykę na świeżym powietrzu. Następnie szybkie, ale porządne śniadanie i wyruszyliśmy w drogę na wycieczkę do Minieurolandu. W pięknym otoczeniu kolorowych kwiatów i zieleni, zwiedziliśmy miniatury zabytków
    Relacja 2018-06-20, 00:38 | autor: Angelika Czajka
  • Nasz pierwszy dzień, dzień pełen wrażeń… ale zacznijmy od początku. Cali i zdrowi dotarliśmy do naszego zaplanowanego celu, jakim jest ośrodek Sorrento w Marianówce. Po przyjeździe wszystkie przedszkolaki zapoznały się z ważnym dokumentem naszego wyjazdu-