Zgłoś Twoje dziecko do konkursu "Ruszaj z przedszkolakiem łamigłówek szlakiem"

Najnowsze wpisy

wybierz autora:
  • W środę 19 czerwca korzystając z zaproszenia babci Mateusza postanowiłyśmy urządzić grupowy piknik na ogródkach działkowych przy ul. Stalowej. Zaraz po I śniadaniu spakowaliśmy nasze plecaczki, słodkie bułki na II śniadanie, czapki na głowę, by słonko nie grzało
    Relacja 2013-06-19, 19:11 | autor: Dorota Piądło
  • DOBRY WIECZÓR. Pociechy nasze już smacznie śpią. Dzisiejszy dzień, trochę dziwny: najpierw rano postraszyły nas ciemne chmury nad szczytami, ale to nic. Było ciepło, więc wybraliśmy się na plac zabaw: rozegrane zostały kolejne mecze piłki nożnej, z sianka zrobione
    Relacja 2013-06-14, 21:47 | autor: EMILIA PIKULICKA
  • Pogoda wyklarowała się, jest cudnie ciepło. Dzieciaki mogą brykać w krótkich spodenkach!!! Wreszcie!!! Apetyty nie maleją, wodę w brzuchach uzupełniamy regularnie i należycie. Były zawody na łące, zamki na piasku, deser w cieniu... nawet gromkie STO LAT dla jednego
    Relacja 2013-06-13, 19:09 | autor: EMILIA PIKULICKA
  • No cóż: pogoda wymarzona! Wczoraj gry na placu zabaw, a po kolacji - dyskoteka. Dziś obudziły nas ptaszki, ale te za oknem :) i cudoooowne słoneczko, niebo przejrzyste, góry w słoneczku... Szkraby sprytnie i dzielnie zjadły śniadanko i przygotowały się do wycieczki.
    Relacja 2013-06-12, 18:29 | autor: EMILIA PIKULICKA
  • No i po nocce, przespanej, wypoczęte ranne ptaszki ćwierkały z kogutami.... obudziły nas promyczki słoneczka... Po pysznym śniadanku z wycieczkowym ekwipunkiem w plecakach wyruszyliśmy w las... w poszukiwaniu granicy. Udało się!!! zdobyliśmy głaz graniczny... Po wędrówce