Zgłoś Twoje dziecko do konkursu "Ruszaj z przedszkolakiem łamigłówek szlakiem"

Relacje

Zielone przedszkole dzień trzeci

Na zielonym przedszkolu czas szybko płynie, nim się obejrzeliśmy już minął trzeci dzień pobytu! Po śniadaniu, dzieci w swoich pokojach, rysowały listy dla swoich rodziców. Następnie udaliśmy się na wycieczkę, w celu zwiedzania okolicznej zieleni. Podążaliśmy szlakiem w kierunku Marii Śnieżnej. Obserwowaliśmy otaczająca nas przyrodę, słuchając odgłosów natury. Po obiadku wybraliśmy się na pobliską polanę, gdzie obchodziliśmy urodziny kolegi Jasia. Chłopiec poczęstował każdego lodem rożkiem i słodkościami. Następnie chłopcy grali w piłkę, a dziewczynki zdobyły nową umiejętność zaplatania bransoletek i wianków z kwiatów koniczyny. Po kolacji, spędzaliśmy czas na placu zabaw, na którym każdy znalazł coś dla siebie, część z dzieci grała w szachy, a inni budowali dom z kolorowych klocków. Wieczorem, kiedy zrobiło się już ciemno, włożyliśmy ciepłe ubrania i wyruszyliśmy na poszukiwanie ukrytych skarbów w ogrodzie. Dla naszego bezpieczeństwa każdy dostał w jedną rączkę latarkę, w drugą zaś odblask. Bez problemu udało się rozwiązać znalezione zadania i w zamian za to, zdobyć pięć cennych skarbów. Ostatnim z nich był order dzielnego uczestnika zielonego przedszkola…c.d.n… :)